• سرویس دسک پلاس برای کاربران

مستند آموزش: سرویس دسک پلاس برای کاربران

راهنمای آموزشی تصویری نرم افزار سرویس دسک پلاس (پورتال سلف سرویس کاربران)

آموزش جذاب، مصور، ساده و کاربرپسند سرویس دسک Manageengine ServiceDesk Plus

بر اساس تجربیات و بهترین تمرینات اگر از نرم افزار محبوب مدیریت خدمات انفورماتیک یا سرویس دسک پلاس در سازمان خود استفاده می کنید این مستند آموزشی 100% الزامی برای آموزش کاربران سازمان است. شرح دقیق محیط کاربری کاربران.

از سری آموزش های سرویس دسک پلاس!

سرفصلهاي آموزشي:

  • مقدمه
  • سخنی با شما کاربر عزیز!
  • چرا از این نرم افزار باید استفاده کنیم؟
  • مزایای ثبت درخواست در این سامانه برای کاربران
  • دیاگرام ساختار کلی عملیات ثبت و انجام درخواست
  • تفاوت های کلی درخواست خدمت جدید با رخداد
  • مراحل گام به گام ثبت درخواست
  • ثبت درخواست از طریق پورتال سلف سرویس
  • نمای کلی پورتال سلف سرویس کاربران
  • پنل سمت خلاصه درخواست های من
  • پنل سمت اعلانات
  • پنل ارسال درخواست
  • پنل راهکارهای محبوب
  • پنل چپ، تاییدات من
  • نحوه ثبت درخواست
  • تکمیل فرم درخواست
  • منوی درخواست ها
  • فیلتر کردن درخواست های ثبت شده در صفحه درخواست ها
  • نمایش جزییات درخواست
  • بستن یا بازگشایی درخواست توسط کاربران در صفحه جزییات درخواست
  • منوی راهکارها
  • منوی جزییات من
  • شخصی سازی پورتال سلف سرویس
مقدمه:
با بالا رفتن تعداد کامپیوترها، نرم افزارها و کاربران یک سازمان، دیگر مدیریت درخواستهای کاربران و دارایی های آنها در واحد مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات به سادگی امکانپذیر نخواهد شد و همین موضوع سبب کُندی در رسیدگی به درخواست ها، کیفیت پایین ارایه خدمات، افزایش نارضایتی کاربران و در نهایت عدم پاسخگویی مناسب به درخواستها در زمان مشخص می شود و در نتیجه باعث سلب اعتماد شما از واحد IT میگردد. علاوه بر عدم رسیدگی به موقع به درخواست ها و پیگیری چندین و چندین باره، انرژی و زمان زیادی از شما بابت یادآوری و پیگیری درخواست ها گرفته شده و هم سبب تحمیل هزینه های زیان بار به سازمان می شود. تجربه نشان داده است که علت بسیاری از این گونه مشکلات، عدم وجود ابزار و راهکار کارآمد جهت مدیریت حرفه ای درخواست ها می باشد.

چرا از این نرم افزار باید استفاده کنیم؟

سامانه تحت وب مديريت خدمات انفورماتيک یا سرویس دسک پلاس، ابزاری کارآمد و قدرتمند جهت رسیدگی به درخواست های مرتبط با انفورماتیک در سازمان می باشد. که برترین کاربران سازمان های دنیا  هم از همین ابزار برای پیاده سازی میزخدمت استفاده می کنن.د این سیستم با تجهیز به مکانیزم بسیار حرفه ای در بحث مدیریت درخواست،  شما را براحتی در رسیدن به نیازهای تان یاری می نماید، همچنین، عملکرد سازمان را بهبود می بخشد و راهکارها و ابزارهای لازم جهت از میان برداشتن موانع را در اختیارتان میگذارد. این سامانه از نظر سادگی استفاده، حتی آسان تر از گرفتن شماره تلفن انفورماتیک است! 

مطالعه و کار با اين آموزش به کليه کاربران، کارشناسان و تکنسين هاي پشتيباني شبکه و سخت افزار ، کارشناس هاي شبکه، ، دانشجويان و علاقمندان اين رشته توصيه مي شود. این مستند آموزشی با زبانی شفاف و گویا  نوشته شده که به منظور علاقمند کردن کاربران و مجاب کردن آنها به ثبت درخواست از طریق سامانه سرویس دسک بجای سایر روشهای رایج نظیر تلفن و... است


ساير جزييات
نويسنده شرکت مدانت
نوع فايل PDF
تعداد صفحات 20 صفحه بصورت PDF
شرح مختصر محتويات مستندآموزش سرویس دسک کاربران
ناشر کازیو
تعداد فايل 1
تاريخ چاپ 1397
شابک 968-584720012-8

نوشتن نظر

توجه: HTML ترجمه نمی شود!
    بد           خوب

سرویس دسک پلاس برای کاربران

  • تولیدکننده: مدانت
  • نوع محصول: کتاب الکترونيکي PDF
6 نفر تاکنون این محصول را خریده‌اند
  • 49,000 تومان


محصولات مرتبط

فارسي ساز  Manageengine ServiceDesk

فارسي ساز Manageengine ServiceDesk

فارسي ساز سيستم تحت وب مديريت خدمات انفورماتيک  Manage engine Service Desk plus  مبتني بر ITIL کاملترين بسته ترجمه فارسي سرويس مديريت خدمات انفورماتيک ويژگي هاي اين محصول:خيلي..

--------------------

تيکت کارگاه آموزش فوق تخصصي مديريت خدمات انفورماتيک

تيکت کارگاه آموزش فوق تخصصي مديريت خدمات انفورماتيک

کارگاه  یکروزه آموزش فوق تخصصي سرويس پلاس همراه با ارائه مدرک محل برگزاری: بصورت مجازی یا در محل سازمان شما در تهران مي خواهيد : مديریت درخواست هاي کاربران را اختيار داشته باشيد؟ نام..

-------

فارسي ساز  Manageengine Support Center Plus

فارسي ساز Manageengine Support Center Plus

فارسي ساز سيستم تحت وب مديريت خدمات پشتیبانی مشتری  Manage engine Support Center plus    کاملترين بسته ترجمه فارسي سرويس مديريت خدمات مشتری ويژگي هاي اين محصول:خيلي راحت ..

-------

دانلود اپلیکشین نسخه اندرویدی  Manageengine ServiceDesk

دانلود اپلیکشین نسخه اندرویدی Manageengine ServiceDesk

دانلود رایگان اپلیکشین نسخه اندرویدی  Manageengine ServiceDesk  Manage engine Service Desk plus  مبتني بر ITILسرویس دسک چیست؟اگر سرویس Manageegine Servicedesk را میخواهید بهمراه بسته فا..

Free

20  سناریوی موفق برای مدیریت آسان انفورماتیک

20 سناریوی موفق برای مدیریت آسان انفورماتیک

20 سناریو موفق برای مدیریت آسان انفورماتیک با سرویس دسک Manageengine Servicedesk اثری برای تمامی صاحبان کسب و کار که از زیرساخت های IT استفاده می کنند و مدیران و مهندسین انفورماتیک مطالب100%..

39,000 تومان

گرافیک سامانه  مديريت خدمات انفورماتيک Manageengine ServiceDesk

گرافیک سامانه مديريت خدمات انفورماتيک Manageengine ServiceDesk

گرافیک سيستم تحت وب مديريت خدمات انفورماتيک Manage engine Service Desk plus  مبتني بر ITIL کاملترين بسته گرافیکی سرويس مديريت خدمات انفورماتيک نصب توسط کارشناسان مدانت بصورت ریموت ..

--------------------

تقویم شمسی Manageengine-ServiceDesk

تقویم شمسی Manageengine-ServiceDesk

تقویم شمسی سيستم تحت وب مديريت خدمات Manageengine Service Desk plus    کاملترين بسته تقویم شمسی سرويس مديريت خدمات انفورماتيک سرویس دسک پلاس مبتنی بر ITIL  نصب  توسط کارشن..

--------------------

دانلود نرم افزار   Manageengine ServiceDesk Plus

دانلود نرم افزار Manageengine ServiceDesk Plus

دانلود رایگان نرم افزار سرویس دسک پلاس Manage engine Service Desk plus  مبتني بر ITIL اگر مشکلی در نصب و یا آشنایی با پیکربندی سرویس دسک پلاس دارید از پیت استاپ مدانت بصورت رایگ..

----------

دانلود نرم افزار   Manageengine ServiceDesk Plus

دانلود نرم افزار Manageengine ServiceDesk Plus

دانلود رایگان نرم افزار سرویس دسک پلاس Manage engine Service Desk plus  مبتني بر ITIL کاملترين نرم افزار سرويس مديريت خدمات انفورماتيک اگر مشکلی در نصب و یا آشنایی با پیکربندی سرویس دس..

--------------------

بسته کامل سرویس دسک پلاس فارسی Manageengine ServiceDesk

بسته کامل سرویس دسک پلاس فارسی Manageengine ServiceDesk

بسته کامل فارسی سرویس دسک پلاس Manageengine ServiceDesk plus   محبوب ترین نرم افزار مدیریت خدمات مبتنی بر ITIL در جهان با بسته فارسی شرکت مدانت: استعلام قیمت فارسی ساز : بیش ..

--------------------

دانلود Manageengine OpManager

دانلود Manageengine OpManager

دانلود رایگان نرم افزار مانیتورینگ Manage engine OpManager  برترین نرم افزار نظارات شبکه در سال 2017 و 2019OpManager  یک نرم افزار مبتنی بر وب است که برای مدیریت و مانیتورینگ شبکه ..

--------------------

افزونه هلپ کارت فارسی Manage engine Service Desk plus

افزونه هلپ کارت فارسی Manage engine Service Desk plus

افزونه هلپ کارت فارسی Manageengine Service Desk plus  افزونه هلپ کارت فارسی سرویس دسک پلاس یک ابزار آموزشی فارسی برای مدیریت و پیکربندی صحیح سرویس دسک پلاس همیشه آموزش های حضوری و یا جس..

--------------------

دانلود Manageengine Desktop Central

دانلود Manageengine Desktop Central

دانلود رایگان نرم افزار مدیریت میزکار (کلاینت ها)   Manageengine Desktop Central  برترین نرم افزار مدیریت میزکار سازمانDesktop Central نیز یک نرم افزار تحت وب با قابلیت ادغام با س..

--------------------

برچسب ها: , 20 سناریوی موفق برای مدیریت آسان انفورماتیک, آموزش سرویس دسک, آموزش سرویس دسک پلاس, کتاب آموزش سرویس دسک فارسی, کتاب آموزش Manageengine servicedesk فارسی, آموزش میزکار, آموزش هلپ دسک, آموزش مدیریت خدمات انفورماتیک, آنچه که باید مدیران ارشد و صاحبان کسب و کار بدانند!, چرایی استفاده از زیرساخت های انفورماتیک در کسب و کار شما؟, آنچه که باید مدیران انفورماتیک بدانند!, مدیریت هرج و مرج با ITIL, مراحل پیاده سازی ITIL, مدیریت درخواست ها ( رُخدادها), ManageEngine ServiceDesk Plus, امکانات سامانه مديريت انفورماتيک آموزش فارسی سرویس دسک پلاس, کتاب آموزش سرویس دسک پلاس, کتاب فارسی manaegngine servicedesk, راهنمای فارسی سرویس دسک پلاس راهنمای فارسی servicedesk, راهنمای فارسی نرم افزار هلپ دسک, سرویس دسک چیست؟, هلپ دسک چیست, کتاب آموزش سیستم مدیریت انفورماتیک, راهنمای استفاده از سرویس دسک, راهنمای servicedesk, سرویس دسک پلاس چیست, اصول ITIL, چالش های مدیریت فناوری اطلاعات, ابزارهای مدیریت فناوری اطلاعات, راهنمای مدیریت فناوری, کتاب مدیریت هرج و مرج در سازمان, کتاب مدیریت تغییر, کتاب مدیریت مشکلات, کتاب مدیریت دارایی ها و تجهیزات انفورماتیکی, سناریوهای مدیریت موفق انفورماتیک, مدیریت آسان فناوری اطلاعات و ارتباطات, بهترین نرم افزار تکتینگ, برترین نرم افزار مدیریت خدمات انفورماتیک, نرم افزار مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات, نرم افزار پشتیبانی کاربران, نرم افزار تکتینگ راهنمای استفاده از سرویس دسک, حرفه ای ترین سرویس دسک جهان, مقایسه نرم افزارهای سرویس دسک, آموزش گام به گام سرویس دسک, آموزش کامل servicedesk, آموزش جامع servicedesk plus, شرکت زوهو, شرکت manageengine, نرم افزار هلپ دسک شرکت manageengine, سرویس دسک مدانت, فارسی ساز سرویس دسک, تقویم شمسی سرویس دسک, نرم افزار مدیریت خدمات فناوری اطلاعات و ارتباطات, کتاب آموزش سیستم سرویس دسک, چرا سرویس دسک, ابزارهای سرویس دسک, مدیریت چالش های فناوری اطلاعات, کتاب آموزش سیستم مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات, کتاب های شرکت مدانت, نشر کازیو, نشر دیجیتال, کتاب آموزش مدیریت انفورماتیک, سرویس دسک پلاس برای کاربران, مقدمه, چرا از این نرم افزار باید استفاده کنیم؟, مزایای ثبت درخواست در این سامانه برای کاربران, دیاگرام ساختار کلی عملیات ثبت و انجام درخواست, تفاوت های کلی درخواست خدمت جدید با رخداد, مراحل گام به گام ثبت درخواست, ثبت درخواست از طریق پورتال سلف سرویس, نمای کلی پورتال سلف سرویس کاربران, پنل خلاصه درخواست های من, پنل اعلانات, پنل ارسال درخواست, پنل راهکارهای محبوب, پنل تاییدات من, نحوه ثبت درخواست, تکمیل فرم درخواست, منوی درخواست ها, فیلتر کردن درخواست های ثبت شده در صفحه درخواست ها, نمایش جزییات درخواست, بستن یا بازگشایی درخواست توسط کاربران در صفحه جزییات درخواست, منوی راهکارها, منوی جزییات من, شخصی سازی پورتال سلف سرویس, , Manageengine-servicedesk, مديريت خدمات انفورماتيک, شرکت زوهو, شرکت مدانت, سيستم تيکتينگ حرفه اي تحت وب, فارسی ساز مدانت, مدیریت پروژه, نرم افزارهای تخصصی مدیریت فناوری اطلاعات, سيستم مديريت خدمات فناوري اطلاعات, فارسي

پيشنهادهاي ویژه کازيو

ویژه‌های کازیو
بسته فایل‌های اکسل کسب و کار

بسته فایل‌های اکسل کسب و کار

دانلود بسته فایل‌های اکسل کسب و کار ، فایل های لایه باز قابل ویرایش در  Excel  هر کسب و کاری نیازمند: قراردادساز، فاکتورساز و حقوق و دستمزد است. هر سه محصول را یکجا دانلود نمایید فای..

499,000 تومان 1,995,000 تومان

ویژه‌های کازیو
بسته پروپوزال‌های استاندارد سازمانی

بسته پروپوزال‌های استاندارد سازمانی

دانلود بسته کامل پروپوزال‌های تخصصی استانداردهای سازمانی، فایل های لایه باز قابل ویرایش در  Word  تمامی پروپوزال های مرتبط در حوزه استانداردهای سازمانی مشتمل بر 10 عنوان را یکجا دا..

2,490,000 تومان 4,990,000 تومان

ویژه‌های کازیو
بسته پروپوزال‌های امنیت فناوری اطلاعات

بسته پروپوزال‌های امنیت فناوری اطلاعات

دانلود بسته کامل پروپوزال‌های تخصصی بسته امنیت فناوری اطلاعات، فایل های لایه باز قابل ویرایش در  Word  تمامی پروپوزال های مرتبط در حوزه امنیت اطلاعات مشتمل بر 10 عنوان + ۲ تحقیق جا..

2,490,000 تومان 4,990,000 تومان

جديدترين محصولات کازیو

پروپوزال BPMS

پروپوزال BPMS

دانلود طرح پيشنهادي(پروپوزال)  BPMS، لایه باز ، قابل ویرایش در Word+ آپدیت رایگانبرای اولین بار- نسخه 7  این پروپوزال در 38 صفحه با طراحی فوق العاده جذاب و لوکس | از سری پروپوزال های جد..

499,000 تومان

پروپوزال  PRINCE2

پروپوزال PRINCE2

دانلود طرح پيشنهادي(پروپوزال) چارچوب PRINCE2 ، لایه باز ، قابل ویرایش در Word+ آپدیت رایگانبرای اولین بار- نسخه 7  این پروپوزال در 38 صفحه با طراحی فوق العاده جذاب و لوکس | از سری پروپوزال ه..

499,000 تومان

پروپوزال  HRM

پروپوزال HRM

دانلود طرح پيشنهادي(پروپوزال) سیستم مدیریت منابع انسانی HRM، لایه باز ، قابل ویرایش در Word+ آپدیت رایگانبرای اولین بار- نسخه 7  این پروپوزال در 40  صفحه با طراحی فوق العاده جذاب و لوکس | از..

499,000 تومان

پُر دانلودترين محصولات کازيو

پروپوزال طراحي وب سايت

پروپوزال طراحي وب سايت

دانلود نسخه جدید طرح پيشنهادي(پروپوزال) طراحی وب‌سایت ، لایه باز ، قابل ویرایش در Wordنسخه ۷ این پروپوزال در ۴۰ صفحه با طراحی فوق العاده جذاب و لوکس | جهت مشتریانی که قبلا خرید کرده اند رایگان اس..

499,000 تومان

پروپوزال تولید اپلیکیشن موبایل

پروپوزال تولید اپلیکیشن موبایل

دانلود نسخه جدید طرح پيشنهادي(پروپوزال) پروژه تولید اپلیکیشن موبایل ، لایه باز ، قابل ویرایش در Word نسخه ۷ این پروپوزال در ۴۰ صفحه با طراحی فوق العاده جذاب و لوکس | جهت مشتریانی که قبلا خرید ..

499,000 تومان

پروپوزال تولید نرم‌افزار

پروپوزال تولید نرم‌افزار

دانلود طرح پيشنهادي(پروپوزال) پروژه طراحی و تولید نرم افزار سفارشی ، لایه باز ، قابل ویرایش در Word نسخه 7  این نسخه برای مشتریانی که قبلا  خرید کرده اند رایگان است. برنامه نویس هستید؟..

499,000 تومان

فایل اکسل حقوق و دستمزد

فایل اکسل حقوق و دستمزد

 فایل حقوق و دستمزد کازیو سال 1403 ،با دریافت آپدیت رایگان برای سال‌های آتی- یک راهکار  ارزان برای مدیریت حقوق و دستمزد پرسنل در  اکسل  Microsoft Excelیک فایل حرفه ا..

499,000 تومان

پروپوزال دیجیتال مارکتینگ

پروپوزال دیجیتال مارکتینگ

دانلود طرح پيشنهادي(پروپوزال) دیجیتال مارکتینگ ، لایه باز ، قابل ویرایش در Word+ آپدیت رایگان نسخه  ۷  این پروپوزال در ۳۴ صفحه با طراحی فوق العاده جذاب و لوکس |از سری پروپوزال‌های کازیو R..

499,000 تومان

پروپوزال طراحی و اجرای کمپین تبلیغاتی

پروپوزال طراحی و اجرای کمپین تبلیغاتی

دانلود طرح پيشنهادي(پروپوزال) پروژه طراحی و اجرای کمپین تبلیغاتی ، لایه باز ، قابل ویرایش در Word+ آپدیت رایگان نسخه 7 این پروپوزال در  36 صفحه با طراحی فوق العاده جذاب و لوکس | برای اولین بار..

499,000 تومان

Link to This Pageqrcode