کارگاه یکروزه آموزش فوق تخصصي سرويس پلاس همراه با ارائه مدرک
محل برگزاری: بصورت مجازی یا در محل سازمان شما در تهران
مي خواهيد :
- مديریت درخواست هاي کاربران را اختيار داشته باشيد؟
- نام شما با يک سرويس فوق حرفه اي در سازمان اتان گره بخورد؟
- گزارشات دلخواه و حرفه اي و سريع توليد کنيد؟
- جايي براي مستند سازي بصورت يکپارچه بيابيد!؟
- دانش شما مزين به مباحث مديريتي لذت بخش ITIL شود؟
- جايي براي پروژه ها و مديريت آنها مي جوييد؟
- يا کاملا به دنبال يک کسب و کار حرفه اي هستيد؟ و با سرويس ME شخصاٌ به درآمد برسيد؟
- يا همه را به طرز مناسبي از تجربيات شما و تخصص اتان شگفت زده کنيد!
در کارگاه هاي فوق تخصصي مدانت به اين مهم جامه عمل بپوشانيد!
به ياري خدا و با همراهي همه عزيزان، کارگاه آموزشي فوق تخصصي مديريت خدمات انفورماتيک مبتني بر Manageengine ServiceDesk در تهران برگزار مي گردد.نظر به استقبال علاقمندان در خصوص فراگيري سرويس مديريت خدمات انفورماتيک براي رونق بخشي به کسب و کارهاي خود و سازمان هايي که ميخواهند بسوي بهترين تجربيات پيش بروند مدانت در کارگاه يک روزه با برترين مدرسان در اين حوزه در خدمات شماست.
همچنین سازمانهای محترم می توانند از طزیق درگاههای ارتباط با مدانت و کازیو درخواست خود را جهت آموزش در محل کارفرما ارایه فرمایند.
مباحث و سرفصل های اصلی:
1- پياده سازي استاندارد سرويس
2 - پيکربندي حرفه ای سرويس دسک
3-اصول ITIL و پیاده سازی ITSM4-مديريت و کنترل فرايندهاي درخواست، کار، پروژه و...
5-مديريت پروژه
6-راهبری حرفه اي سرویس دسک
7-ارزیابی گزارشات و تحقیق و توسعه سرویس دسک
8- داده کاوی و ارایه راهکار مبتنی بر داده های دریافت شده در سرویس دسک
همراه با ارایه گواهینامه آموزش تخصصی به اعضا
ویژگی های این دوره آموزشی:
- تعاملی و پرسش و پاسخ محور
- کاربردی بودن مطالب
- سطح برگزاری استاندارد حرفه اي و تخصصي
- حضور مدیران و کارشناسان حوزه انفورماتيک از شرکت های شاخص
مدرسین دوره:
- مهندس مسعود شادلو
- مهندس هادی احمدی
اطلاعات رويداد | |
برنامه زمانبندي شده | ساعت : 09:00 تا 11:00 آموزش ساعت: 11:00 تا 11:30 پذيرايي ميان وعده ساعت: 11:30 تا 13:30 آموزش ساعت: 13:30 تا 14:00 ناهار ساعت: 14:00 تا 15:00 آموزش |
طول دوره | 6 ساعت |
برگزار کننده | مدانت |
مخاطبين | 1-کليه مديران حوزه فن آوري اطلاعات و ارتباطات 2- کارشناسان و سرپرستان شبکه و پشتيباني کاربران 3-مديران پروژه و کنترل فرايندهاي سازماني 4- علاقمندان راه اندازي کسب و کار جديد مبتني بر سرويس Managengine 5-مديران عامل کليه تجارت هاي متوسط و بزرگ |
محصولات مرتبط
برچسب ها: تيکت کارگاه آموزش فوق تخصصي مديريت خدمات انفورماتيک, لایسنس اورجینال Manageengine ServiceDesk, لایسنس اورجینال manageengine, بهترین محصولات دانلودی شبکه, لایسنس دانلودی, لایسنس های شرکت مدانت, شرکت مدانت, پر فروش ترین لایسنس ها, لایسنس نرم افزار ساپورت سنتر, لایسنس نرم افزار مدیریت شبکه, لایسنس نرم افزار سرویس دسک, لایسنس معتبر manageengine, لایسنس معتبر ارزان, لایسنس, لایسنس نرم افزار شبکه, بهترین قیمت لایسنس نرم افزار, لایسنس سرویس دسک, لایسنس opmanager, نرم افزارهای manageengine, خرید نرم افزار manageengine, لایسنس ارزان, لایسنس محصولات manageengine, فروش لایسنس اورجینال, دانلود اپلیکشین نسخه اندرویدی Manageengine ServiceDesk, 20 سناریوی موفق برای مدیریت آسان انفورماتیک, Manageengine-servicedesk, مديريت خدمات انفورماتيک, شرکت زوهو, شرکت مدانت, سيستم تيکتينگ حرفه اي تحت وب, فارسی ساز مدانت, مدیریت پروژه, نرم افزارهای تخصصی مدیریت فناوری اطلاعات, سيستم مديريت خدمات فناوري اطلاعات, فارسي ساز manageengine, سامانه خدمات انفورماتيک،سامانه تحت وب مديريت, سامانه فناوری اطلاعات و ارتباطات, سامانه مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات, فارسی ساز سرویس دسک, فارسی ساز manageengine servicedesk, فارسی ساز manageengine servicedesk plus, فارسی ساز سرویس دسک پلاس, فارسی ساز مدانت, سرویس دسک فارسی, سرویس دسک چیست؟, فروش فارسی ساز manageengine servicedesk, دانلود فارسی ساز سرویس دسک, دانلود فارسی ساز servicedesk plus, دانلود فارسی ساز manageengine servicedesk, خرید فارسی ساز سرویس دسک, خرید سرویس دسک زوهو, فارسی ساز زوهوzoho, محصولات زهو, محصولات manaegeemgine در ایران, , 20 سناریوی موفق برای مدیریت آسان انفورماتیک, آموزش سرویس دسک, آموزش سرویس دسک پلاس, کتاب آموزش سرویس دسک فارسی, کتاب آموزش Manageengine servicedesk فارسی, آموزش میزکار, آموزش هلپ دسک, آموزش مدیریت خدمات انفورماتیک, آنچه که باید مدیران ارشد و صاحبان کسب و کار بدانند!, چرایی استفاده از زیرساخت های انفورماتیک در کسب و کار شما؟, آنچه که باید مدیران انفورماتیک بدانند!, مدیریت هرج و مرج با ITIL, مراحل پیاده سازی ITIL, مدیریت درخواست ها ( رُخدادها), ManageEngine ServiceDesk Plus, امکانات سامانه مديريت انفورماتيک آموزش فارسی سرویس دسک پلاس, کتاب آموزش سرویس دسک پلاس, کتاب فارسی manaegngine servicedesk, راهنمای فارسی سرویس دسک پلاس راهنمای فارسی servicedesk, راهنمای فارسی نرم افزار هلپ دسک, سرویس دسک چیست؟, هلپ دسک چیست, کتاب آموزش سیستم مدیریت انفورماتیک, راهنمای استفاده از سرویس دسک, راهنمای servicedesk, سرویس دسک پلاس چیست, اصول ITIL, چالش های مدیریت فناوری اطلاعات, ابزارهای مدیریت فناوری اطلاعات, راهنمای مدیریت فناوری, کتاب مدیریت هرج و مرج در سازمان, کتاب مدیریت تغییر, کتاب مدیریت مشکلات, کتاب مدیریت دارایی ها و تجهیزات انفورماتیکی, سناریوهای مدیریت موفق انفورماتیک, مدیریت آسان فناوری اطلاعات و ارتباطات, بهترین نرم افزار تکتینگ, برترین نرم افزار مدیریت خدمات انفورماتیک, نرم افزار مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات, نرم افزار پشتیبانی کاربران, نرم افزار تکتینگ راهنمای استفاده از سرویس دسک, حرفه ای ترین سرویس دسک جهان, مقایسه نرم افزارهای سرویس دسک, آموزش گام به گام سرویس دسک, آموزش کامل servicedesk, آموزش جامع servicedesk plus, شرکت زوهو, شرکت manageengine, نرم افزار هلپ دسک شرکت manageengine, سرویس دسک مدانت, فارسی ساز سرویس دسک, تقویم شمسی سرویس دسک, نرم افزار مدیریت خدمات فناوری اطلاعات و ارتباطات, کتاب آموزش سیستم سرویس دسک, چرا سرویس دسک, ابزارهای سرویس دسک, مدیریت چالش های فناوری اطلاعات, کتاب آموزش سیستم مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات, کتاب های شرکت مدانت, نشر کازیو, نشر دیجیتال, کتاب آموزش مدیریت انفورماتیک,