لایسنس اورجینال Manageengine Desktop Centeral
- لایسنس آخرین نسخه سرویس مانیتورینگ Desktop Centeral
- تحویل سریع و آسان
- پشتیبانی معتبر شرکت مدانت
- بدون واسطه
- پرداخت آنلاین سریع
- با قابلیت دریافت آخرین آپدیت های نرم افزار موجود روی سایت شرکت تولید کننده
- قابلیت فعالسازی تمامی بخش ها و امکانات سرویس دسک بصورت نامحدود
ساير جزييات | |
اندازه فايل | 70 کیلو بایت |
نوع فايل | XML |
شرح مختصر محتويات | یک فایل xml رمزنگاری شده حاوی اطلاعات دارنده لایسنس |
شرکت پشتيبان | مدانت |
ناشر | Manageengine |
لایسنس اورجینال Manageengine Desktop Centeral
- تولیدکننده: Manageengine
- نوع محصول: لایسنس
-
تماس بگیرید
گزینه های موجود
برچسب ها: لایسنس اورجینال Manageengine Desktop Centeral, لایسنس اورجینال manageengine, تيکت کارگاه آموزش فوق تخصصي مديريت خدمات انفورماتيک, لایسنس اورجینال Manageengine ServiceDesk, لایسنس اورجینال manageengine, بهترین محصولات دانلودی شبکه, لایسنس دانلودی, لایسنس های شرکت مدانت, شرکت مدانت, پر فروش ترین لایسنس ها, لایسنس نرم افزار ساپورت سنتر, لایسنس نرم افزار مدیریت شبکه, لایسنس نرم افزار سرویس دسک, لایسنس معتبر manageengine, لایسنس معتبر ارزان, لایسنس, لایسنس نرم افزار شبکه, بهترین قیمت لایسنس نرم افزار, لایسنس سرویس دسک, لایسنس opmanager, نرم افزارهای manageengine, خرید نرم افزار manageengine, لایسنس ارزان, لایسنس محصولات manageengine, فروش لایسنس اورجینال, دانلود اپلیکشین نسخه اندرویدی Manageengine ServiceDesk, 20 سناریوی موفق برای مدیریت آسان انفورماتیک, Manageengine-servicedesk, مديريت خدمات انفورماتيک, شرکت زوهو, شرکت مدانت, سيستم تيکتينگ حرفه اي تحت وب, فارسی ساز مدانت, مدیریت پروژه, نرم افزارهای تخصصی مدیریت فناوری اطلاعات, سيستم مديريت خدمات فناوري اطلاعات, فارسي ساز manageengine, سامانه خدمات انفورماتيک،سامانه تحت وب مديريت, سامانه فناوری اطلاعات و ارتباطات, سامانه مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات, فارسی ساز سرویس دسک, فارسی ساز manageengine servicedesk, فارسی ساز manageengine servicedesk plus, فارسی ساز سرویس دسک پلاس, فارسی ساز مدانت, سرویس دسک فارسی, سرویس دسک چیست؟, فروش فارسی ساز manageengine servicedesk, دانلود فارسی ساز سرویس دسک, دانلود فارسی ساز servicedesk plus, دانلود فارسی ساز manageengine servicedesk, خرید فارسی ساز سرویس دسک, خرید سرویس دسک زوهو, فارسی ساز زوهوzoho, محصولات زهو, محصولات manaegeemgine در ایران, , 20 سناریوی موفق برای مدیریت آسان انفورماتیک, آموزش سرویس دسک, آموزش سرویس دسک پلاس, کتاب آموزش سرویس دسک فارسی, کتاب آموزش Manageengine servicedesk فارسی, آموزش میزکار, آموزش هلپ دسک, آموزش مدیریت خدمات انفورماتیک, آنچه که باید مدیران ارشد و صاحبان کسب و کار بدانند!, چرایی استفاده از زیرساخت های انفورماتیک در کسب و کار شما؟, آنچه که باید مدیران انفورماتیک بدانند!, مدیریت هرج و مرج با ITIL, مراحل پیاده سازی ITIL, مدیریت درخواست ها ( رُخدادها), ManageEngine ServiceDesk Plus, امکانات سامانه مديريت انفورماتيک آموزش فارسی سرویس دسک پلاس, کتاب آموزش سرویس دسک پلاس, کتاب فارسی manaegngine servicedesk, راهنمای فارسی سرویس دسک پلاس راهنمای فارسی servicedesk, راهنمای فارسی نرم افزار هلپ دسک, سرویس دسک چیست؟, هلپ دسک چیست, کتاب آموزش سیستم مدیریت انفورماتیک, راهنمای استفاده از سرویس دسک, راهنمای servicedesk, سرویس دسک پلاس چیست, اصول ITIL, چالش های مدیریت فناوری اطلاعات, ابزارهای مدیریت فناوری اطلاعات, راهنمای مدیریت فناوری, کتاب مدیریت هرج و مرج در سازمان, کتاب مدیریت تغییر, کتاب مدیریت مشکلات, کتاب مدیریت دارایی ها و تجهیزات انفورماتیکی, سناریوهای مدیریت موفق انفورماتیک, مدیریت آسان فناوری اطلاعات و ارتباطات, بهترین نرم افزار تکتینگ, برترین نرم افزار مدیریت خدمات انفورماتیک, نرم افزار مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات, نرم افزار پشتیبانی کاربران, نرم افزار تکتینگ راهنمای استفاده از سرویس دسک, حرفه ای ترین سرویس دسک جهان, مقایسه نرم افزارهای سرویس دسک, آموزش گام به گام سرویس دسک, آموزش کامل servicedesk, آموزش جامع servicedesk plus, شرکت زوهو, شرکت manageengine, نرم افزار هلپ دسک شرکت manageengine, سرویس دسک مدانت, فارسی ساز سرویس دسک, تقویم شمسی سرویس دسک, نرم افزار مدیریت خدمات فناوری اطلاعات و ارتباطات, کتاب آموزش سیستم سرویس دسک, چرا سرویس دسک, ابزارهای سرویس دسک, مدیریت چالش های فناوری اطلاعات, کتاب آموزش سیستم مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات, کتاب های شرکت مدانت, نشر کازیو, نشر دیجیتال, کتاب آموزش مدیریت انفورماتیک,