اصول مديريتي فروش اينترنتي محصولات در کازيو
بناي اصول فروش محصولات ديجيتالي در کازيو بشرح زير است:
نوع محصول در کازيو
مهم نيست اثر شما از چه نوعي است کافيست قابل دانلود /عرضه بصورت ديجيتالي باشد
نام گذاري محصول در کازيو:
همواره نام اثر را مشتري پسند برگزينيد قدم اول در نامگذاري کتاب/آثار شما عنوان مشتري پسندست به گونه اي که جذابيتي در آن نهفته باشد
نحوه معرفي محصول در کازيو:
معرفي هر چقدر بيشتر و همراه با تصاوير، دمو و .. باشد کارايي و اهميت بيشتري براي خريدار نمايان ميکند و او را ترغيب به خريد لذا محصولاتي که کمترين اطلاع از محتويات آن ارايه شده قطعا خريدار شما رغبتي نخواهد داشت به اين علت که اطلاعات درستي از آنچه عرضه کرده ايد ندارد.
طراحي تصوير نمايشي
شما مي توانيد تصوير محصول خود را ارايه نمايد اما اگر اين وظيفه به کازيو واگذار شود هم امکانپذيرست
قيمت گذاري:
از آنجايي که در فروش ديجيتالي تيراژ به وسعت تعداد کاربران دنياست لذا قيمت هم بايد آنقدر معقول باشد که خريد اينترنتي اتفاق بيفتد لذا هرچقدر قيمت محصول حسب کيفيت و حجم کار شما پايين تر باشد فروش بيشتري خواهيد داشت.
کيفيت طراحي محصولات کازيو:
در کازيو محصولات فاقد کيفيت عرضه نمي شود لذا تمام تلاش خود را بکنيد که خريدار حتي از پرداخت 1000 تومان محصول شاکي نباشد گام مهم در ارزيابي کيفيت اينست که خود را جاي خريدار بگذاريد
مجوز دسترسي/ لايسنس:
عرضه محصولات نرم افزاري با قفل/ لايسنس/ سريال و... همراه فقط امکان پذيرست
کليه آثار نقاشي، کتاب و... فاقد قفل ديجيتالي است
:خدمات پس از فروش سايت کازيو
هرچقدر محصول شما متعاقبا پس از عرضه به مشتريان مورد ارزيابي و بازبيني آنها قرار گيرد زودتر مطرح مي شويد لذا ما به نيابت از شما و کيفيت محصول شما در قبال مشتريان مسئوليم!
پشتيباني کازيو:
اگر محصولات شما داراي امکانات اضافي ديگر/ يا بقول خارجي ها آپشن دارست مي توانيد هنگام عرضه محصول اين مهم را مطرح کنيد